Show MMX

Sista föreställningen i dag då.:(
Kommer sakna allt helt sjukt massor!
Tiden har gått såå fort. Så jävla synd att de är slut nu.
Men en massa fina minnen bär den iaf med sej så och de kommer bli fler lediga kvällar.
Mer tid med kompisarna och så.
I dag har jag ganska bråttom först då showen som börjar kl. 3 alltså halv 2 på plats.
Den slutar typ 6 tiden och efter det ska man ju bli kvar en stund och prata och städa och festa lite
eftersom det var den sista föreställningen. Sen ska jag till åbo och på bussen till Vasa.
Jag är framme i vasa halv 2 tiden. Kul va? och sedan ska jag halv 9 till skolan på måndag.
får se om ja kan lägga upp något under veckan. e inte säker på om jag tar med datan eller om det
finns internet så.
Mando åkte iväg till Sverige i dag då. Hoppas hon har det riktigt bra!
- Myyri
(kommer kanske show bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0