Sommaren.

JA! Sommaren är på väg!
2 månader till sommarlovet! Hur skönt är inte det att höra.
Snön håller på att smälta, inte för att solen varit så trevlig på de senaste
dagarna men den hinner väl ännu fram :)
Har verkligen inte haft tid att skriva. Men nu då Showen är på sitt slut så
kommer det nog hända mer här.:)
Hoppas ni alla har haft en väldigt bra påsk!
Själv har jag ätit alldeles för MYCKET choklad ägg! HAHA!
Nu ska jag gå och ta en varm dusch och ta nått gott att äta och mysa lite med någon film.
I morgon kanske det kommer några sommar tips och lite om sommar 2010!
Jag kanske har hittat felet vid foto uppladdningen. Hoppas det för då kan jag också ladda upp
bilder.
:)
-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0