My heart belongs to my friends..

http://www.youtube.com/watch?v=SdGZtCdwC2Y

Jag har aldrig fattat hur mycket jag älskar mina vänner, förrän nu, ni är det bästa i mitt liv, utan er är jag inte, jag klarar mig helt enkelt inte utan er, ni är mitt liv, mitt hjärta, mitt allt.


På lördag förra veckan hade jag en liten grej på min sommarstuga med några vänner, det skulle bara bli typ 4 st närmaste, men så ville andra också komma osvosv, tillslut kunde jag inte ta mera, så jag hoppas ingen blev ledsen eller nått, det är inte vilka som betyder mest eller så. Jag älskar er alla. <3

Vi hade jättekul, eller jag hade det iaf, minnen föralltid. :)

På Tisdag började jag skolan, det var det bästa! Att träffa alla.. oh.
Och en sak som jag hatade förr, få läxor, det var faktiskt rätt kul, att få något att göra eller så. Att bli stressad igen, haha, ronja vet! :D

Men det var bäst, jag har ALDRIG i mitt liv varit såhär lycklig, men påsammagång nedstämd och ledsen pg. att jag sitter nu i Mandokliniken.
Inget kul. Jag mår inget bra nu, men snart är jag tillbaka, ni hinner inte börja sakna mig förrän det!
öh. För mig känns två dagar som två år här, för er kanske som 2 timmar?!


//Amanda
jaja. Här kommer lite bilder:


skoloutfit
Nya converse. <3


Kommentarer
Postat av: Julia

snygga kläder!!^^

2010-08-19 @ 13:27:36
URL: http://showmeyoursoul.blogg.se/
Postat av: Mando

Tack :D

2010-08-20 @ 10:42:22
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad bra du fotar Amanda!<3:)

2010-08-21 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0