Never stop dreaming

Forneldarna var jättekul, träffade många jag inte serr på jääätte länge, och man märkte hur man saknat dem.
Fastän jag inte pratat med dem så mycket osv.

Jag kommer inte ihåg så mycket, men lite iaf. :D Senare på natten såg jag och Myyri på THE LAST SONG, den var mysig fast vi somnade mitt i.......
På morgonen mådde vi lite dåligt, det blev en latdag (som alla dagar är för mig men ändå) och vi kollade filme till slut och bara sov hela dagen.

Nu kommer jag stanna iallafall hela denhär veckan här i Pargas, det är jag jätteglad över, och så nästa gång jag åker till Sverige behöver jag bara vara typ 1 dag. Det är skönt. Fast ändå inte. Jag är negativ jagvet, men tänk nu, skulle ni orka åka fram och tillbaka jätteofta? Och oroa sig helatiden för att vikten inte gått upp tillräckligt, om det inte gjort det kanske jag hamnar tillbaka, och oroa sig helatiden för att börja allting om..


Jag är helt slut på dethär. Jag skulle säga att jag hatar Mandokliniken, fast de har ju hjälpt mig och räddat mitt liv, så det kan jag inte göra. Men jag mår inget bra där, det ända jag gör är typ att må illa. Jag önskar bara allting tog slut, och jag fick mitt gamla liv tillbaka, eller iallafall göra det jag gjorde förr..



från uuvis fb.

//mando.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså :)

2010-08-31 @ 16:41:27
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0