PRETTY IN PINK

På tisdag gjorde jag och myyri en tokig grej (as usual). Vi satt vid datorn och chattade med okända people, sen tände glödlampan i mig! Vi skulle go pink!

Myyri orkade egentligen inte, jag såg det på henne, men hon ville väl vara nice så följde med ändå, jag letade fram allt pink jag hittade (inte mycket) och kastade allt i en hög på gålvet. Sedan började vi gå igenom och byta om. Det blev MAKEOVER-TIME!

Lite läppstift,glans i håret,läpparna,ögonen osvosv. Lite smink här och där, underkläderna på kläderna, pyamasbyxor,klackskor och så. Massa kul! Men sen kom det bästa, jag föreslog att vi skulle gå ut och fota, så vi gick. Sedan bara kom det en kille till vårt hus.

Myyri: vem är det?
Mando: ingen aning typ min syrras kille.
Myyri: ne det liknar min bror.
Mando: ne det är nog hennes kille.
Myyri: men vadå
Mando: asso det är han!!!!!!!!!!!
myyri: men vaaaa kolla på mig!
Mando: jag är ju dubbelt värre
myyri: hejdå!!!!!!!1111
Mando: fegis, kom vi går ut och visar oss!
myyri: ALDRIG!!!!!!!
mando: men kom igen, ett till minne föralltid!
myyri: JAG STANNAR HÄR!!!!!!!!
mando: men om jag går före, vi kan gå förbi som om allt vore vanligt?
myri: GÅ DU JAG STANNAR HÄR!

men dt blev ändå som jag ville, jag drog henne med och vi gick lite vingligt och skrattande.

mamma: är ni fulla?
syrran,killen: wtf
mando,myyri: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
mamma: vart ska ni gå sådär? ni liknar billiga horor.
mando: VI GÅR TILL MALMEN(stan) HEJDÅ!

så gick vi stolta(not) iväg. Mamma ropade nått efter oss men vi vinglade vidare.
Blickar, foton, skratt fick vi.

Jadu, det var ett minne föralltid som jag sade.


Kommentarer
Postat av: Milla

Oij herrigud ni e sota! Hahha Macko o Janne fick sekert varldens shock! :D sett foton po FB?

2010-08-19 @ 10:36:49
URL: http://milluski.devote.se
Postat av: Mando

milla: haha, dom e så nologa så hälst int :D men ja kan skicka dom ti dig (Y)

2010-08-19 @ 12:12:26
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
Postat av: mamma maiju

En mistään halvoista........... puhunut, olitte söpöjä

2010-08-20 @ 09:24:57
URL: http://www.tresmarumparainen.blogspot.com
Postat av: Mando

Vitsi hei :D

2010-08-20 @ 10:41:39
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0