2010

Nu ska jag lite härma Ronja och lägga bilder från gamla året. Jag är så glad att det är över, kommer inte alls sakna det, jag lovar.

Minnen:

arg som fan.

dagen jag fick halsbandet av linn. <3 En dag jag aldrig glömmer.
bilder från tyks, fick skullcandy hörluror av mamma, så jag inte behövde höra på allt skit de skrek till mig om.

myyri skickade en bok till mig, med minnen och bilder från vi var småa <3
fotboll med farsan! <3
myyri hälsade på och fick alltid mig att bli glad, hur ledsen jag än var inombords. <3
jag fick hopp av good charlotte. <3
tillbaka.... bara att se denna bild får mig helt .. svag?
mina systrar hälsade på, fast de verkade inte det minsta glada..som jag.
midsommar i... sverige!?
mamma försökte alltid hitta på något nytt och roligt för mig.. men ingar verkade hjälpa.

heidi och myyri hälsade på, allt började bli så bra.... :)
Babyfesten, där jag fick berätta den bästa nyheten!
att jagbörjar 9an med er!!!!
sorpokvällen <3
myyri du fanns alltid här <3
älskar er onormala bästa vänner <3
sushi med bästa <3
er två glömmer jag aldrig <3
cpn kom till mig :D början på det bästa..
halloween :D oförglömlig kväll!
överssaknings fest till ronja + emmy! bäst :D
bexx fyller sexx år!

Kommentarer
Postat av: Jontte

Haha tack! Din e int så illa heller! :) Fast du verkar ju inte ha haft det bästa året! Hoppas 2011 blir bättre! :)

2010-12-31 @ 13:56:05
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0