Julen

Vad betyder julen för er?

För mig var julen nästna det mesta i hela året. Alla traditioner, all pyssel, jultomtar, julmaten, julklappar, pepparkakor och glögg, julkransar, snö, granar och allt annat mysigt.

Sen förra julen vet jag inte vad jag tycker om julen. Efter förra julen hatade jag julen, varje gång ja tänker på den kommer väldigt dåliga minnen upp. Jag kan inte förklara känslan, men jag vill bara att ni ska veta att jag kanske inte är på bästa humör.

Men jag skippar detdär. Tänker iallafall låtsas som om jag njuter, fokusera på de gamla och goda minnerna och fira jul med min familj, det är väl det viktigaste.. eller?

Julen förra året, var början på det värsta som hänt i mitt liv.


-06 skrattretande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0