TÄVLING!

Jag är med i Foki's och Kenza's tävling, där man kan vinna en bärbar dator.
Något som vore alldeles passligt för mig. Har länge velat ha en datorn man kan ta med sig var man än åker.
Jag hamnar alltid låna min systers, och det är inte ofta jag får lov till det. Det vore skönt med en helt egen dator man kan ta med vart som hälst. När jag reser, till sommarstugan, sjukhuset eller vart man än går.

Jag har nu en stor pc, som jag inte kan bära någonstans, det vore lite.. för jobbigt för mig. :D
Dessutom har datorn man kan vinna ett mobilt bredband, som vore perfekt! Något jag alltid drömt om.
Så jag kan läsa foki's blogg hela sommaren fastän jag tar det lungt i stugan.
Alltid kul att mysa lite på kvällen med datorn efter en lång dag.

Önska mig lycka till och besök gärna Telia.se

Svar på frågan; 3200 surfzoner.

// Mando.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0