Om oss;


Mando:

Jag heter Amanda och är 14 år gammal, kallas då Mando, vet int varifån de kommi? Typ Manda eller nått.
Mina största intressen e Musik, Foto, Japan o Mode. Men på fritiden spelar jag också fotboll, gitarr, tecknar, läser, e med kompisar elr sitter vid datorn. Musik hör ja nästan på vad som hälst, men favoritband e säkert Paramore. Jag älskar att fotografera och tar foton med min systemkamera på det mesta. Älskar allt med Japan, hela landet, manga och anime. Ska försöka slippa som utbyteselev till Japan om något år. Mode följer jag kanske inte, har typ min egen stil, men älskar att läsa om mode och framför allt kläder. Syr ibland kläder, men det är något jag verkligen vill bli bättre på. Skolan är det värsta jag vet, jag längtar bara tills den slutar och så flyttar jag, bort från Finland troligen. :3


- No comments -


Myyri:

Myyri e jag. Mitt namn e egentligen då annika men föredrar att kallas Myyri.
e 14 o fyller 15 i december. Ja älskar att rita och måla dock är inte så bra på det men i alla fall. Ja sjunger o spelar piano en massa o trummor ibland då jag hinner. Fotboll spelar jag oxo. Ja gillar att schoppa och ha en massa kul med kompisar. Ja älskar att fota! Fotar mest ute bilder och så, men redigerar typ inte dem. De e jag bara för dålig på. Japan är mitt favorit land. Dit ska jag bara åka någongång. :)





Som ni kanske märker har vi många likadanna intressen och verkar väldigt lika, men egentligen är vi inte alls lika. Myyri är kanske mera social och en tjej som gillar vara mycket ute? Hon får en att skratta och en skitbra vän.

Mando är lite motsatsen, dessutom tror flera att hon är blyg och känslig, men de har helt fel. Dem som känner henne bäst vet att hon säger vad hon tycker och gör det ofta.

Vi har varit bästa vänner hela livet, och kommer vara det länge till? Vi är grannar men är inte med varandra varje dag, som förr, men ändå rätt ofta.

Det var lite om oss, om det är något ni undrar är det bara att fråga. ^^


Kommentarer
Postat av: lauraa

oj va bra ni skriver! ja ska no läsa er blogg varje da ;D

2010-01-23 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0