Horoskop

Har helt glömt bort att läsa horoskopet över veckan ( inte för jag läser varje vecka ) men ändå.
Här har ni myyris & mitt horoskop. Skytten och Skorpionen, liknar oss va? :D

Anyway, inget bra horoskop för mig iallafall, skitsnack bakom ryggen, roligt. Min vecka var ändå usel, värsta mardrömmen.
Myyris horoskop är däremot lite bättre, eller? Undrar vad händer/hände henne på veckoslutet.

Kan det vara det att hon hälsar på mig i sjukhuset? :)
oj, har helt glömt bort att berätta. Ja, jag är i sjukhuset men kommer troligen hem nästa vecka, no idea.
Och fråga inte varför jag är här, kommer ändå inte svara.

Här är våra horoskop då:
klicka på bilden för att läsa erat.


Där kan ni också läsa era horoskop för dagen, inte för jag tror på dem men.
Tror mera på typ dem som står skilt för varenda en, som tex. Skorpionen är kreativ osv.

Tror ni på horoskop?

ni suger på att kommentera btw.





Kommentarer
Postat av: verro

ahahahhah nää ja tror int på horoskop. men oftast så stämmer dom endå sådär konstit :D:D:D

2010-01-31 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0