Bäst

Det här var det bästa veckoslutet jag varit med om.

Lördag: Jag och mamma åkte och fikade, sen hämtade vi pappa & myyri från hamnen, vi åkte genast till Good Charlotte konserten, det var som en dröm (bättre).. Jag och myyri stod alldeles längst fram, framför hade vi deras ansikten och röster. De spelade som gudar, jag älskade det. De hade blickarna på oss, blinkade och tog våra händer. Jag blev alldeles kallsvettig, tänkte nästan svimma, det var så himla overkligt.. sedan fick vi BÅDA ett plektrum också, snacka om turen. Jag försökte ta en till, men Paul ropade i miccen; No, you already got one, dont even try ;) och log sitt sneda gulliga leende. aw. Men Joel var bäst.. han är helt skitsnygg. gosh.

Låter som världens fjortis nu som blir kär i någon kändis, men han är min man nu okej? :D

Söndag: Åkte vi till moderna museet och aquaria, ett museum med massa coola djur och regnskog.
Där spelade jag och myyri Skibo också, det är ett rätt kul kortspel. Sedan tog vi det mest lungt hela dagen. <3

Tisdag: Allsång på skansen (MANDODIAO!!!), rullstolsplatser längst fram. Öh.. först såg jag inget, det var massa rullstolar framför mig men sedan orkade de inte vänta längre, så+ vi satt där från 2 till halv 10 på kvällen. Sen mumsade vi i oss sushi, läckert!

Onsdag: FÖRSKYLD.

Torsdag: RULLSTOLEN BORTA INOMHUS! OH GOSH IM SO HAPPY.

På veckoslutet ska jag också få sova i våran lägenhet i Stockholm. Äntligen slippa dendär sjukhussängen.
Jag tror livet håller på att vända sig nu.
Fast jag mår fortfarande inte så bra, och vill inget annat än åka hem.


Mando Diao ^

Sushi.


GC


allsång med anders!


//Mando.

Kommentarer
Postat av: Saga

vad härligt att höra att det går bättre för dig!!:)livet väntar;)

2010-07-31 @ 09:34:41
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0