Mamamando

Veckoslutet var det värsta jag varit med om, jag vill intens tänka tillbaka, jag bestämde istället att börja på en ny start.

Mitt mål är iallafall att bli av med rullstolen om HÖGST två veckor. Om min vikt inte är livsfarlig och bättre kanske jag slipper hem.. det är min högsta önskan just nu.


I slutet av denna vecka kanske Myyri kommer och hälsar på igen, och vi ahr bestämt att vi ska till Skansen och lyssna på Mando Diao! Allsång ffs. Och rullstolarna har ju lite vip plats. ;) Men det kommer säkert vara massor med folk, så antagligen slipper vi just och just in eller så vet jag inte om jag slipper alls. Vem vet vad kan hända på en veckas tid?

Det ska bli jätteroligt att träffa henne iallafall, saknar henne varje dag mera.

Förlåt, det är ganska oaktivt här faktiskt.


Håller på att läsa Bree Tanners andra liv, den femte boken av Twilight-sagan. <3
Love it. Vampire-känsla.

Har också köpt Om jag kunde drömma i serieteckning, snyggt tecknat säger jag!
Och lite andra kläder och böcker. Mysigt.
Fast det är inte mycket jag hinner läsa..

/ Mando
Trackback
RSS 2.0