Stockholm

Stockholm i mitt hjärta..
Mår "jättebra" för er som vill veta. Bara orolig, stressad och lite rädd faktiskt. På tisdag får jag veta vad som händer i fortsättningen, håller det hemligt än så länge.
Ni som inte visste har jag då varit i Sjukhuset i tyks i en månad, blev behandlad som skit och allt blev bara värre och värre, jag flyttade till Stockholm och här ska vi kolla vad som händer.
Är iallafall lyckligare än pålänge, Sverige är en sådan härlig plats!
Har varit och kollat på Kungaslottet och sådant idag. Mest suttit i bilen och kollat.
Sedan var vi på en Amerikansk restourang med mina två systrar och mamma. Mysigt.
3 systrar:



//Mando.

Kommentarer
Postat av: Ronja

låter härligt! :)

2010-06-06 @ 11:41:34
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du fått många nya kompisar i Sverige? :)

Hoppas allt ordnar sig, men det gör det nog :) Kämpa på!

2010-06-07 @ 18:33:57
Postat av: Mando

Svar: Rätt så många faktiskt!

2010-06-09 @ 20:39:36
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0