Snö, nice or bajs?

Idag vaknade jag till detta;


Mitt rum är äntligen färdigt tapetserat! Okej det är inte mycket färg, men jag gillar det.
Det var så ljust och fint, inget mer mörkt och kallt rum för mig!
Det fattas ofc möblerna, dynor, gardiner, tavlor, mattor och allt annat så mitt rum är inte så nära färdigt som jag trodde, men iallafall.

p.s det är bara en vägg som är sådan. ;)

Den andra saken som väckte mig var;




Solen! Jag blev jätteglad och rusade för att kolla om min dröm var uppfyllen (all snö borta)
Men nej. Jag såg SNÖ! Och inte lite snö, hela staden var ju täckt med ny snö. D:
dör.


//Mando.


Kommentarer
Postat av: Jossi

Fan vad cool vägg. c:

2010-03-23 @ 11:20:55
URL: http://sjutusenandetag.blogg.se/
Postat av: Ingrid

grattis snygging! du är en av finalisterna i min outfit-tävling på bloggen!



börja samla röster så att du vinner också :)



lycka till!

2010-03-24 @ 15:15:23
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: verro

hahaha de där e rikit mando :D springer ut o tittar o sen bluuuuuuuurkkkkk snön e inte bortaa :DD::DD MEGA FIN VÄGG FAST DE HA JA REDAN SAGT :):):):):)

2010-03-29 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0