I made it

Matteprov idag, allt kändes som ryska fattade inget.
Men hon rättade faktiskt proven och jag fick inte underkänt! Så glad, får inget vilkor eller så. :)

och engelska provet gick sådär, som finska, man förväntade sig bättre men ändå nöjd.
Kanske man borde skärpa sig till nästa period.

Jag sitter GANSKA MYCKET vid datorn. Igår satt jag tilsammans 7h i datorn? och 5h irad. Omg. Nörd, fast det ända jag gjorde var chattade och var vid facebook. Chill.

Planer för veckan:
Torsdag: ut, sen till heidi övernatten.
Fredag: städa lite hos heidi och sedan kanske ut eller på fotbollskväll med laget.
Lördag: Antagligen till kusinen eller på film.
Söndag: Sova/ut/film/inget/gymme?

Jag har blivit filmnörd, på spec skräckfilmer, tipsa om bra tack!

Såhär kändes mattan idag:


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-10 @ 16:57:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0