Nejmen.. vad är dethär? :)

Måndag: Vi firade min födelsedag med 3 olika sorters kakor, dessutom fick jag smaka på en prinsesstårta i ruokis(vet int varför jag fortfarande kallar det ruokavarasto när det heter valintatalo).

Vi firade min födelsedag, några släktingar kom och jag fick lite fickpengar, till sparningen. Har inte ännu heller bestämt mig vad jag ska köpa, jag tror jag bestämmer mig för att spara och se sedan om något bra erbjudande kommer. Inte för jag är så bra att hänga med på såna..

Fick även ett....

postpaket idag. Jag blev förvånad och glad. Jag öppnade...

Och som tur var den inte tom... utan fram kom...

en lapp, där det stod; Grattis du har vunnit en tävling! Jag vann...

schwarzkopf hårprodukter och....

Ett par mjuka och varma vantar!


Passligt till min födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0