Äntligen städat klart!

Ja äntligen är det klart!

Såhär såg mitt klädrum ut före:


en cykel?

Hittade 82 par jeans, som typ 30 är för stora/små, 20-30 som jag ALDRIG skulle använda. 20 som jag skulle kunna använda men glömt bort dem </3 och 10 st jag använder, och har i mitt eget rum. Sen har vi ju alla i bastun...... påminn mig inte. Gissa hur glada alla fattiga barn skulle bli om de fick alla jag inte använder? oj!

Har alltså typ två klädrum, två lådor och ett skåp i mitt rum, ett eget rum för lite allt möjligt som man inte använder.

Så allt som allt har jag jättenågra kläder jag använder, fast massor med kläder jag gillar och kan inte slänga bort, fast jag använder dem inte!?!?

Mina bästa kläder sparar jag(använder aldrig eller sällan) dessutom, de hänger i mitt skåp orörda. När jag ser in i mitt skåp kommer jag på: OJ DEN HAR JAG HELT GLÖMT BORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0