Godmorgon!

Hejhej.
Nu är jag ubervaken.
Vad gjorde jag igår? hm.
Jag och Myyri "övade" på fyssa, vi gjorde vårt bästa iallafall. Eller myyri gjorde sitt.
Jag försökte väl verka klok och höra på.
Men hoppas det går bättre idag.
På kvällen gick jag, heidi, myyri ut och träffade de flesta. Vi åkte lite runt och sånt skit, bara chillade.
Alla frös utom jag, weird huh? Så typ kl. 22:30 åkte vi hem... jag i bakluckan såklart.
Vi såg på P.S I love you och myste. I slutet höll vi på att somna, filmen var okej men jag är inte sån typ som älskar romantiska filmer, det måste vara lite action!
Heidi åkte efter sin mamma och Myyri gick väl hem för att "sova."
Vi satt ännu i några timmar framför datorn och chattade. Konstigt tidigt alla gick och sova förrästen.
Inte mycket hände.
Utom en grejs med Alkkus scooter, men öh. 3 ord så kanske ni fattar; ALDRIG MER SCOOTER.
Jag som hade tänkt skaffa en crossi..
mandoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0