hösten är så fin

oj denhär har nästan blivit som min fotoblogg, massor med fotos. Kanske jag borde skriva mer?
Om ni nu läser.

På torsdag fick vi höstlov, woho! Nästan 2 veckor eftersom jag och myyri ska på prao på måndag till båten, det är inte skola och det är roligt, så det räknas väl som lov ? :)
 
Vi ska äta, jobba, danssa, ragga, leka, hoppa, sjunga, skämma ut oss, dricka och allt detdär! oh vad roligt det blir.
Och jag lovar er, ni kommer få massor med bilder bara inte min kamera går sönder.. som det brukar hända.

Jag har faktiskt haft rätt otur de senaste veckorna, förra veckan SATT JAG I HUNDRIPPE.
Denhär veckan drog jag ner en planch FRÅN BANKEN, som gick sönder och fällde en blomkruka så att blomman föll.
Vad händer nästa vecka?
Fast lite otur får man väl ha, annors blir livet bara tråkigt.

På fredag kom Matti,adi, verro, linnea, sanny, jessica, linn, basse, myyri ut. Det var kul, fast vi inte var sålänge, de tyckte det var kallt. haha.
På söndag ska jag troligen på Paranormal Activity 2, det är inte säkert fast nångong ska jag iallafall, den verkar skitbra!
Vill någon följa med så säg bara till.

mandoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0