jag vill ha veckoslut!

Hela måndagen var det meningen att jag skulle öva på fysikprov, men heladagen gick istället åt religionsarbetet, om katolska kyrkan. Det blev hela 6 papper långt och tog jättelänge att skriva på datorn.  Kom hem typ 9 tiden och hade missat halva min brors match (ishockey på tv.) De vann den iallafall!

Gitarr var det på förmiddagen, det konstiga är att jag typ aldrig lär mig något nytt, utan han säger bara liksom;
Hitta på något! Så spelar jag och han spelar in det på datornoch gör en cd av det. Så var det klart.
öh. Samma kunde jag göra hemma?
Så vi får se om jag kanske slutar, och fortsätter någon annanstans?
Men det är roligt ändå, och läraren är duktig.


Tisdag, idag hade vi fysikprov, gick rättbra som jag aldrig hade trott. Men matteprovet gick sämre, vi fick ut det och jag fick underkänt. Bättre lycka nästa gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0