Tattoo?

Jag har tänkt på att skaffa en tatuering. Men jag gör det inte förrän jag är säker på vad.
Det som jag har gått igenom kommer jag aldrig att glömma, så varför inte göra en symbol för det typ?
Eller något som tillhör, liksom Aldrig ge upp. Det är ju sant, det gjorde jag aldrig, fast jag ville..


Kanske sådan text? Fast inte så stor och kanske inte vid armen.










"Kämpare" Fast det vore lite tråkigt med ett japanskt/kinesiskt tecken, alla har typ det.

Eller något helt annat, som jag förr tänkt på:



de är ganska fula, men you got the idea.

Haha, tänk de som har gjort fula tatueringar som dessa, kommer de inte ångra sig?




hahahahhah.


AAAAAH. Har ingen aning, kanske bäst att vänta en tid till.
Har ni tips?
Typ något åt det hållet jag tänkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0