The only thing im asking for..

..........

Varje dag är det någon liten sak som förstör den stunden.
Det är något som påminner mig om det förflutna.
Jag hatar det. Jag kan ha varit hur glad som hälst medan nästa sekund krossas det inom mig. Jag biter ihop och vill bara försvinna.
Någon sade något, något påminde mig, jag såg något, jag ser mardrömmar om något eller vad som hälst.
Jag kommer ännu ihåg den dagen jag lades in, den värsta dagen i mitt liv.
Och den dagen jag slapp ut, såg mitt hem på första gången på 7 månader.
Det är inte det att jag inte skulle klara mig ensam och ta hand om mig själv, jag har fått väldigt mycket ansvar över mig själv osv. Det är bara det att jag inte var ensam. Jag blev tvingad att vara någonstans jag led i, men påsammagång ville jag vara där, jag ville få den hjälp hur hemskt det än var. Jag gjorde allt.
"Du är den första jag ser hoppa av lycka när du gått upp."

the only thing I dream of,
the only thing im asking for.
Is to get my normal life back again.
Never need to go there back.
Never need to think of that place.
Never need to cry again.


MANDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0