Halloj :)

Ojj ojj ojj! Har ju inte skrivit på typ..... 500 år?
Har de växt mossa på mej då jag e så lat kanske? :D
Tråkig dag i dag. regnar och e grått, men veckoslutet var kul iaf!
Var i vasa och hälsade på syster då hon fyllde år och med samma var jag
o hälsa på Viveca(kompis)
Vi shoppade och åt kinesiskt och mexikanskt.
Så kul att komma bårt från lilla pargas i bland:)


Därför tänkte vi med Mando att jag skulle komma med henne till Sverige på
torsdag. Kanske någon anna ochså kommer. ska se vad det blir av det :)
Och på lördagen då vi kommer hem fara till Bässholm(min stuga) och vara där
med ett par kompisar och grilla, basta och bara slappa o ha kul :)

Nu ska jag äta nått och sen kila iväg på sånglektion.
Hejhej:)



I know väldigt snygg bild! :DD Bffs!<3

//Myyri

Kommentarer
Postat av: Saga A-L

Nämen!!Vill du ses??:)

2010-09-15 @ 12:25:57
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0