Im no one but myself

Världens konstiga dag, alla var övertrötta och skrek.

Jag limmade ihop mina läppar efter det satte jag två lite läppbalsam det liknade nog mera sperm..............
lol.

HÄR KOMMER EN DÅLIG BILD AV KLÄDERNA JAG HANDLA IGÅR



Hängselbyxor Zara
Linne Carlings
Hatten är gammal och älskad
Kavaj från H&M
Mustachen är datagjord tyvärr, men visst skulle jag passa ;) ?

+ ett par klackskor som inte rymdes med. okej.japp.hej.jag.är.trött.

Jag shoppade senast i Hansa i februari, det var rikitgt kul med omväxling fast jag erkänner Stockholm har bättre affärer.

kram mandopando


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skitsnyggt! Lägg bild på klackskorna? :D

2010-09-23 @ 18:27:35
URL: http://lzu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitsnyggt! Lägg bild på klackskorna? :D

2010-09-23 @ 18:28:35
Postat av: MANDO

Kanske om jag orkar :)

2010-09-23 @ 19:19:27
URL: http://sashin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0