Music is my life

Idag hade jag min första musik timme på 2 år! Böt från handarbete till musik. (TILLVAL)

Handarbete var inget för mig, har alltid velat bli kläddesigner eller så, men vår lärare är inget bra seriöst, fick ingen hjälp heller och jag kan intens sy ordentligt.

Musik är en annan sak jag vill jobba med när jag blir stor, så kanske det var bra att jag böt? Det är ju så mycket roligare också. Designa kläder är jättekul, men att sy dem är lite åt andra hållet,speciellt när man inte är bra på det.

Men iallafall, musiken var great fun! Vi sjöng Abba och Magnus ugglas låt osv. Fast jag inte heller kan sjunga, så var det kul ändå. Jag har alltid älskat att spela gitarr också och jag ska börja ta elgitarr lektioner på måndag!

Tog i ca. 2 år när jag var 9-10 år akustisk, men min lärare slutade, så sedan dess har jag spelat själv och inte kommit något bra vidare, det har bara blivit?  Så hoppas jag blir bättre nu, lol. :D




Skitgammal bild.

//Mando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0