Vi ska ha fest hos mig

Kul lördag, överrasknings fest till bästa och finaste RONJA & EMMY. De flesta kom väl medan andra inte.

Jag hade iallafall jättekul, det blev inte mycket sovet men det var värt det.


Söndag var mest sovdag, har blivit lite förskyld också men det var på tid.. så.
Jag har massor läxor ogjorda, ska göra en typ planch om min stil till teckningsarbete, vår printer är sönder och jag har ingen lust att rita. Jag är död.

Min stil, det låter så lätt, men är det verkligen det? Min stil är inte bara det jag gillar. Vi får se vad jag hittar på.
hm.


p.s min dator gick sönder igen.. jag erkänner pc suger.

bilder kommer från festen någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0