Dag 1

1 Amanda heter jag egentligen men har säkert tusen smeknamn (mandomandimandusmanhildamadeusamaosv)
2 Jag duschar i minst 30 med kokhett vatten.
3 Jag går med t-shirt på vintern, jag känner ofta inte köldgraderna.
4 Jag skulle hellre vara blind än döv, jag kan inte leva utan musik.
5 Jag är vegetarisk och bryr mig om naturen, skulle vilja vara mera ekologisk av mig.
6 Jag vet inte om jag aldrig varit kär påriktigt, isåfall bara en gång.
7 Jag är bokstavligt en datanörd.
8 Det känns som om jag missade en stor del av min uppväxt när jag låg på sjukhuset.
9 Jag har svårt att lita på någon efter så många gåner jag blivit sviken.
10 Jag njuter av att bara vara ensam ibland och drömma mig bort till min egen värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0