Igår

Igårdagen började helt tröttsamt, skit osv. Det hade ju lovats sol..
Men så klarnade det upp till dagen, var taggad inför matchen, gick på fysio innan för att bedöva lite knät. Jag var ganska så jätte nervös inför matchen, fösta seriematchen på 1½ år! Dessutom på aktia arenan, Det var bäst, jag älskade det. Helt som förr i världen, jag och mitt lag. Vi mot världen, oh aldrig att jag slutar spela.Som sagt, det var inget annat än bäst.

Verro & Julia, ni var målhjältarna grattis ;)
Sen kom jag hem på kvällen, kom på att vi hade prov. Läste lite i häftet och somnade.

Fick några andra bra nyheter också, lite skrattretande. Men är jättejätteglad och överraskad.
Hemligt än så länge. ;-)

Fredag, fortfarande klart och fint! Solen tittar ljuvligt fram och snart ska jag ge mig av till Kouppo för skriba-weekenden. Hoppas det blir ett minnesvärt veckoslut, får se om matti alls kommer med han var ju sjuk? :O

Nu blev det lite mycket text, piggar upp er med en bild på en outfit häromdagen.

Kommentarer
Postat av: verro

tackar o bockar, du va BRA!

2011-04-15 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0