skoldag

jeje, första skoldagen avklarad. Den var bara några timmar, okej inga riktiga timmar ens och jag är helt slut.
Fast det kan vara av shoppingrundan jag gjorde snabbt före jag kom hem. (JAG SOM SKULLE SPARA !!)
Nytt folk, alla var faktiskt lite udda i vår klass(som jag då) Inte en ända snygg gosse såg man heller, hahaha. :D Fast jag tror jag kommer trivas, kända ju iallafall några.
...imorgon börjar allvaret.
Nu har jag ätit mig klok och mätt på fisk. Snart börjar gossip girl, jag tror inget händer där ute i detta väder. ösregn.
Fast kanske man skulle gå och smygtitta vad gänget gör i bastun?
anyways. Köpte 2 nya tröjor, 2 armband.
idag före skolstart;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0