2011

Du under 2011..
Har du gråtit? Ofc.. det har väl alla :O :D
Har du skrattat ? Haha. Nu gör jag det!
Har du sovit i tält?  öh. Räknas halsova? Med ronja, pensku och.. var det topi? Vilken natt säger jag bara! :D
Har du sovit under bar himmel? Jajjamenssan. Nagu iallafall!
Har du varit på Gröna Lund? öm. Tror inte i år.  Eller hur var det i somras? Jag kommer inte ihåg.
Har du varit på Liseberg? Nej aldrig..
Har du varit utomlands? OFC! Del av mitt liv :) Klarar inte av att vara på samma ställe helatiden. Borde nu också ta och änddra plats.. till min säng <3
Har du varit i en annan stad? än den jag bor i? Vad tror du? Jag blir vansinnig annors!
Har du bott hemma: Nu och då. :)

Dina vänner under 2011..
Har en vän dött? mhm. eller. kompis mera.
Har en vän sökt tröst hos dig? joo det har flera! :)
Har du sökt tröst hos en vän? Tja.. jo väl.
Har du sovit över hos en vän? JAPP.. fast faktiskt inte så ofta som jag gjorde som liten.
Har du varit kär i en vän? Öm. Tror inte det, kanske aldrig ens varit kär påriktigt. Eller vad tror ni?
Har du fått mer en fem nya vänner under året? haha japp! :)

2011 har du:
Har du pussat någon? jaajjaja :D
Har du varit tillsammans med någon? japp. Eller var det äns äkta? öh so what :D
Har du varit kär i någon? Kär och kär. Inte älskat men nivet :D
Har du sovit med någon av motsatt kön? Japp!
När har du som mest..
Gråtit under 2011? OJ, hösten säkert.
Skrattat under 2011? Jadu. Det går i perioder......... nej varje dag faktiskt :) Men med ronja på trampolinen, den dagen kan ingen slå! Aj min mage hehe. Eller då janne körde båt.... :O
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0