shopping hellre i lilla åbo än helsingfors

Vi gav upp. Helsingfors är alldeles för stort för mig. hehe..srsly tappar bort mig där.
Nåja, vi körde tillbaka till åbo och mötte upp syrran. Shoppade några saker och smågrälade med familjen, så härligt när alla är trötta och vill bara hem. Jag däremot ville shoppa och massor, men det får väl bli en annan gång mera då. Fick iallafall en till julklapp hem, denna gång visar jag inte ;)
oh denna.. har jag sökt efter såå länge, äntligen är den min! <3 Färgen var perfekt också. Jag älskar blå!
t-shirt, ett måste för mig...
..+en pälsjacka
och höga jeans, dessa var nedsatta och har länge tänkt på att köpa dem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå bråka me familjen hurdå

2011-12-08 @ 22:18:04
Postat av: Anonym

vah

2011-12-08 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0