All my life I've been good but now, I'm thinking what the hell.

Vi kom på världen bästa idé. De så sant, så sant.
Jag tycker om livet, det är kul att bara leva livet. De flesta tror väl man är tonåring och inte tänker efter, men detta är mitt liv jag gör vad jag vill med det, jag njuter. Förra året var allt förbjudet, nu är allt tillåtet. Life's what you make it! Har jag inte sagt det förr?

Idag var det konstig dag, det värsta är när folk inte tror en. Sanningen är framför er.

"Sluta planera och stressa, lev livet vetja, da en dag i taget!"
dagens citat av mig. ;)

p.s kolla in låten på ronjas blogg


Kommentarer
Postat av: ronjajaja

hell yea

2011-02-15 @ 18:26:47
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0