"vad ska du bli när du blir stor?"

Jag hade typ bestämt mig redan med heidi att söka in i pargasyrkis till kosmetolog, men kanske inte.......?
Före det tänkte jag på;
-musikgymnasium, jakobstad - nej för mamma.
-musikgymnasium, vaasa - nej för jag inte vill bort från pargas.
-musikgymnaisum på finska, för dåligt betyg.
-psg, nej orkar inte läsa.
-yrkis, vet inte, vill jag verkligen bli kosmetolog?
sedan började vår elevhandledare övertala mig till något annat, psg, men jag sa nej, sedan till 10:nde året, jag vet inte.. skulle jag vilja börja typ ett gymnasium med 96:or sedan? Dessutom sade hon att jag kanske inte slipper in i kosmetolog för blbablalba orkar inte förklara.
Så wtf ska jag bli? Jag vill ju göra något jag gillar!
flaklsfaljsfklafjskalaf.
ännu dåligare nyheter:
"The White Stripes would like to announce that today, February 2nd, 2011, 
their band has officially ended and will make no further new recordings or perform live."

taget från:http://whitestripes.com/

Kommentarer
Postat av: Fanny

du ska int höra på de som eleva säger. Hon sa åt mig att ja had för lite kurser i gymnasie, så ja valde till franskan. men ja har mycke kurser nu = jobbit. O dehär har hänt ti många andra o så att..

2011-02-05 @ 13:47:49
URL: http://itsjustmylife.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Välj turism! De e skitroligt, man lär sig massor å man får resa å sånt :)

2011-02-06 @ 00:41:34
URL: http://lzu.blogg.se/
Postat av: Heddi

hör abbsålut inte på eleva, menar det. Hon vill att alla skall gå typ psg? Seriöst, föjl de du själv vill!

sen, gå int dit som dina kompisar går, jag vet låter sådär blabla, men ja e jätteglad nu.. Man träffar nya männskor, en ny start. Dessutom kommer man nästan närmare sina vänner såhär?

Och, vill du ti musikgymnasie? De e int din mamma som bestämmer, de e du :) men jag förstår no henne isf.

NÅjo, de e ju int slut på ditt liv om du väljer fel heller, bara ti byta. Å int e de så paha me året yngre heller, bara hoppa av och fösöka pånytt! :)

Sen, närvårdare e mega kiva, ekenäs e bäst, ja ska no hjälpa dej om du kommer hit. Fråga om du undrar någå om närvårdare ( de e INT bara att torka rumpor)



lång komentar I know, men ja kände att jag behövde säga de. Behövd att nån sa de ti mej på 9an också!

:)

2011-02-07 @ 14:39:19
URL: http://heeddi.blogg.se/
Postat av: Heddi

* far int dit BARA för att dina kompisar far:D haha, altså du kan ju no fa dit som dom vill bara du vill blkablablabla du förstår va??! :D

2011-02-07 @ 14:40:24
URL: http://heeddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0