Everyday is not the same.

Jaja nu ska jag berätta hela berättelsen.
Idag var jag och fotades i en studio, med min systers designade kläder.Bilderna far väl vart som hälst, oki.
Men det var kul som fan, skönt med lite annorlunda dagar än bara hej torsdag.
Var faktiskt så slut när jag kom hem, att jag bara slänge mig på sängen och till datorn!
Skippar fotbollsträningen också för idag, skulle jag tro. Ingen lust, det är spinning så.. skulle inte orka spinna i en sekund.
Great! Ni kanske får se några bilder senare! Nu är jag för trött för att lägga upp bilder.
Dessutom har jag massor med läxor som jag blev tvingad att göra så jag inte blir världsmycket efter.
Blev också tillsagd att lugna ner mig på timmarna, komma i tid till lektionen och vara snäll. Kvarsittning på g?
jaja, dagen var för min del helt jättebra iallafall!


Kommentarer
Postat av: verro

coooooooooooooooooooooooooolt! :) next top model

2011-01-21 @ 14:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0