I love thursdays from now on.

Torsdag, jag hade förväntat mig en sovdag, men det blev så mycket roligare! Myyri kom över för att nörda sims 3, vi fortsatte med familjen där vi har heidi, jag, laura och myyri. Fast vi började bygga ett hus, det tog flera timmar och är inte ännu klart så klockan halv nio tog vi paus och gick för att äta plättar. Myyris mamma hade gjort världens godaste och frasiga plättar till oss! Mums. Sen när vi var mätta och belåtna fick myyri världens knäppaste idé, vi skulle gå och skrinna.... visst, normalt, men i detta oväder!? jag tyckte det inte var något konstigt med det, men när vi kom ut höll vi på att flyga iväg. Vi gick in igen och lade massor med kläder på, tog skrinnskor och pulka och t.o.m. en borste så vi kunde sopa snön från planen bort.  Vi gick och gick, det var som om vi skulle ha sprungit maraton i en öken. Vi var barnsliga och lekte att vi var mitt ute i sahara. Men seriöst, det kändes så för all snö kom i ögonen och man såg ingenting, man bara gick. Tillslut kom vi fram och skulle gå till koppin o byta om, men de var ofc låsta. Myyri satte sig på pulkan och böt till skrinnskor, jag började sopa en väg att skrinna till henne. Men det var ingen ide eftersom det bara kom mera snö hela tiden. När hon äntligen fått på dem gick det hur bra som hälst att skrinna i meter snö:et, vi höll på att "trilla" helatiden men det var faktiskt hur kul som hälst! Jag fick också lite pissbrådska... och kunde inte hålla mig så jag bestämde mig för att pissa. Och bara för att fittas pissa jag mitt i planen. Bara för att fittas. Eller gör jag det annors också? öh.. man vet aldrig med mig. Myyri garvade iallafall... ganska jättelänge. Sen skulle vi åka pulka hem, men vi kom ingenvart. Så vi fick gå igen. Eller knuffa oss framåt i pulkan, det såg rätt kul ut. Synd bara att kameran blev hemma. :(
När vi var hemma skulle vi basta, men vi var alldeles för trötta för det, så vi fick hem till mig och åt tortilla och drack TURKISK JAFFA? eller var det bara jag som inbillade mig? Vet inte, gott var det iallafall. Och så hade vi planerat att se på The Blair Withc Project men vi orkade inte söka efter den, så vi tog första bästa filmen. THE SIMPSONS... dudududududududdu.

Vi somnade vid klockan 3. Mina ögon kändes väldigt tunga den tiden.
i want those days back <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 miss it too

2011-01-17 @ 20:09:36
URL: http://myyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0