chalu & maku

jag fick order om att skriva ett "litet" inlägg om dehär UNDERBARA personerna. ;)
nej, ja skoja bara. Gör det helt frivilligt, för jag älskar er pusspusspuss
hej, här har vi challu:
ojoj söt,va? :) Charlotte är en liten konstig filur, hon bara pratar o pratar om någo helt onödigt.
Jo men du e helt rolig ibland och så, för de meste störande... du bara pratar om dina hästar. :(
Nä ja skojjar bara, du har en fin häst och en fin hund och fint hus och fina kläder och fin personlighet, hihi.
Ja gillar dig du e lite konstig som jag sa, men på ett bra sätt, man kan aldrig ha tråkigt med en sådan som du!
okej ja vet int va ja ska skriva ha ju int känt dig så jättelänge men du gör min syster glad och de ska du va stolt över. För de mesta e hon ju bara störd på mig eller så, men du pigar ju upp henne. Kanske ni sku fa på länk? jo de låter bra. Jaja, ja ska börja kalla dig Lotta bara för att din mamma sjöng nån ramsa om Lotta Potta på Valborgen? Jo, de va ju första gången jag träffade din mamma och pappa också, skittrevliga fast de var lite fulla, haha. Bjöd mig på JAFFA till och med! Fan va ballt ju ;) nu får de va slut, för macko vill ju också ha en liten text om sig, så hejdå hoppas vi ses snart igen, jag vet att jag har lovet fota dig och din fula hest så jajaja hej!
Makrillen:
här får ni en bild av min sköna syster matilda. Hon är precis som bilder visar, aaalltid på g. Alltid glad och busig, det har hon varit sen liten. Okej jag erkänner hon är inte alltid på det bästa humöret, men det har oftast sin orsak isåfall. Med åren har vi växt ihop igen och vi är bättre kompisarn än aldrig förr. (men jag förlåter dig aldrig för att du tog alla mina tuttar när jag var liten) Eller jo, ja jag förlåter dig för du räddade mitt liv, när jag tänkte falla in i bastuspisen. Detta blir lite invecklat, men jag tror du förstår iallafall. (challu fattar ju inget) hihihhe va ja e rolig.
Just nu sitter du rakt framför mig bakom en vägg, vi ser inte varandra men jag kan föreställa mig hur du sitter vid facebook och chattar med din bästis challu. Ni är såå lika, båda lika busiga och konstiga, helt från en annan värld. Men de det jag gillar med er, det är inte bara "kom och sitta och dricka en öl med oss" Det är mera "kom och danssa med våra ölflaskor, de börjar bli tomma och tråkiga." Fast nu ska ja säga sanningen, ni båda är ganska jäkla blondin eller så, ni fattar ju int ett piss. haha, men jag tror jag ärvt det av macko jag också, så det är därför jag inte känner mig udda med er. Btw. nästa gång jag ska till usa köper jag de lösa fula pink, lime blusarna till er, det var såå "challu-macko-style" hihih. Oj nu är klockan elva och macko gnäller om inlägget, ni har tydligen inget annat vettigt att göra än att läsa min blogg. Tack och godnatt!

p.s  ni fatta nog hälften av det jag skrev, men det handlade ju iallafall om er! Känn er som kändisar, ni är på internet!

Kommentarer
Postat av: challu då

fattar it hu de först e en annan bild på macko o sen en annan,men bra mando

2011-07-18 @ 23:33:45
Postat av: mando

hihihi de va lite mackos fel men du fattar :)

2011-07-18 @ 23:56:48
Postat av: Anonym

VI>TSI VA BRA. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså hondä challu e no lite konsti o macko e no ganska bäst h. privat människa

2011-07-19 @ 10:02:34
Postat av: anonym

den där mako verkar helt puckad,men chalu verkar ju helt smart:=)

2011-07-19 @ 12:16:04
Postat av: mando

ni anonyma e riktigt smarta..

2011-07-19 @ 16:24:09
Postat av: Anonym

tCK

2011-07-19 @ 23:03:24
Postat av: mando

;)

2011-07-19 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0