friday friday late friday!

Ja, idag har man hunnit med massor. Vaknade typ jättetidigt och åt frukost & satt vid datorn. Det är ju då det är kväll hos er och man får chansen att chatta med lite finländare, haha.

Var till poolen, snackade med lite grannar, jag och maria åkte runt och sen skulle hon på jobb interjuv så jag gick runt i san fransisco staden. WOW vad stort säger jag bara. Det var som flera hundratals dockhus brevid varandra. Och kullarna, jag dog det var så fint.
På kvällen var maria helt slut av pratet och jag slut av gåendet, det blåste ganska mycket vid havet. Stannade vid starbucks och hem! Beställde middag på asiatisk restourang med Sofia & Visa. Trevligt och god mat!
haha stackars visa som blev pinad att äta upp all sin mat, bara för att jag var manligare och åt mer än han själv. :D
sino mat :)
mer bilder imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0