senaste nytt!

- Jag har en svår läsförståelse-fel? alltså typ dyslexi men ändå inte?
- Modellkarriären går framåt!
- badbadbad things har hänt. Men jag ska fokusera på det positiva.
- Inget sommarjobb än så länge, nu far allt mitt sparande till usa. ----> pank.
- Min fot blir typ bara sämre? Kommer nog aldrig få spela fotboll igen. (fan nu börjar det negativa igen)
- har solat med broder oskar hela dagen, saknat honom!
- inte sovit ordentligt på flera nätter, vaknar kl. 01.00 och foten värker tills kl. 04.00 sen somnar jag.
-jag har så skitmycket skit som händer, men vem fan bryr sig. En start till ett nytt liv, ok?
- ska börja skriva låttexter och tankar ner, det hjälper oftast då man inte har någon speciell att tala med heller.
jag ser ut som en fånge. Men jag vann faktiskt en modellthing. :O

Kommentarer
Postat av: ronja

jag är så stolt!

2011-06-29 @ 23:45:27
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: Janina

Grattis, fast jag är inte förvånad. :) Vad var det för modellgrej?

2011-06-30 @ 12:12:04
URL: http://100silk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0