wtf

dagen börja ju prima, tänkte att detta skulle vara min lyckodag.
Men det fortsatt helt mot det andra hållet.
Iallafall just nu, jag hade nyss bytt om till mina nya kläder och skulle dricka ett glas och slappna av men ofc sprack glaset och allt föll på mig. Så jag var dyrblöt, orkade inte duscha igen men böt om snabbt och torkade upp skitet. Sen märkte jag att mitt bandage var dyrblött som jag nyss hade fixat. Så jag började kämpa med ett nytt bandage som jag hittade först efter 10 minuter.
Sen var allt väl klart? Kollade snabbt i spegeln och såklart blödde jag på benet? Vafan jag hade inte rakat mig idag?
Jag tvättade såret och såg att det hade kommit en glasbit in. Tog bort den snabbt och rengörde såret.
What the fuck säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0