YOU are the only one that can change your life.

Förstår du inte hur lätt du har det? du är fri och skulle kunna göra allting bra.
Du skulle kunna bara gå därifrån.
Jag hade inget alternativ, jag blev tvingad in. Jag gjorde mitt allt för att klara det.
Jag fokuserade på mig själv, brydde fan vad de andra tänkte om mig.
Gör du det också, så klarar du det.
Fattar du inte? Livet är ingen lek. Du måste kämpa för att få det du vill.
Man har det inte lätt helatiden, ingen har ett perfekt liv, ingen är perfekt.
Bara DU skulle förstå det.
Du har ingen aning hurdan tur du har som iallafall har en mamma och flera kompisar som bryr sig.
De vill ju att allting ska bli bra, och du verkar inte ge ett skit tillbaka.
Varfan fanns du när jag behövde dig? Du ska inte komma och säga till mig att jag ska göra något för dig, som du intens försökt göra till mig.
Vemfan fanns där för mig?
Ja vem fan hjälpte mig igenom allting?
INGEN. Jag hamnade göra allting själv och jag är så jävla glad att jag klarade det.
För jag ville dö på grund av att jag kämpade och gjorde mitt allting för att få mitt liv tillbaka men inget verkade funka.
Men du verkar inte göra något. Du verkar bara vilja dö för att livet är så hemskt.
Du har ALDRIG berättat något för mig, visat dina känslor, hållit vad du lovat.
Du har bokstavligen ljugit för mig.
Förlåt ta inte detta så hårt. Jag älskar dig fortfarande och du är en av mina bästa vänner.
Förstå nu bara att livet är inte så lätt, du är den ända som kan ändra på det.
Så gör det bra!
och slarva inte bort det sådär.
Du har två val, livet låter dig välja. Vilken väg tar du? Deprimerad livet slut? Lycklig med dina kära livet slut?
Jag vet att du är klok och gör rätt beslut innerst inne.
Så jag lämnar det här. du får sköta det själv, du är tillräckligt gammal för det. punkt slut.
jag blev tvingad, men jag gav aldrig upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vem hjälpte dej genom allt: ingen"

2011-06-07 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0