krya på... MIG?

Försökte gå till skolan idag. Jag bara hostade och hostade.... slemslemslem.

Har typ testat allt jag hört vara bra mot förkylning, inget verkar hjälpa!:

halspastiller (har ätit säkert flera hundra påsar) [x]
jaffa (jihuu jag blir pigg) [x]
burana (sänker febern!)[x]
molcosan (det ända som verkar hjälpa..men smaken är ingen höjdpunkt)[x]
vitaminer (känner mig drogad)[x]
varma drycker (antagligen för varmt att man bränner sig eller för kallt för att hjälpa)[x]
vila (tråkar ihjäl mig) [x]
glass (kylan för sekunden var bra)[x]
gefilus (ok) [x]
blåbärssoppa [x]
panadol-hot (aldrig mer) [x]
viska istället för skrika [x]
vitlök (stank värre än hundn som ätit skit)[x]
varma, lösa kläder (man svettas ju nästan ihjäl)[x]
varmt bad (somnade)[x]
sova dagen bort (fick inte sömn på natten)[x]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0