lördag lördag, den dagen älskar jag

Komplimanger kan göra ens dag till den bästa! ;:)
Nu sitter jag här, har nyss gjort sushi och väntar på att mamma kommer från jobbet så ska jag bjuda åt henne också.
Vad händer idag? Jadu. Det skulle firas och hurras, men nu vet jag inget. Men ibland är det kul att inte planera utan bara ta det som det kommer, snart kommer ju iallafall ronja hit. hiiihihehahehu. Saknar dig, har inte sett dig på 4 timmar nu!!! kom hit unge.
RING MIG OM NÅGON SAKNAR SÄLLSKAP?
mums, ska nog smyga och smaka en sushi, jag kan nästan lova att de blir uppätna förrän någon annan hinner smaka. ;)


sushin mina kompisar + jag gjorde förra året, vi måste ta om den kvällen srsly!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

zomggg joooooooooooo

2011-03-05 @ 17:50:26
URL: http://lllauraa.blogg.se/
Postat av: verro

JOOOOOOOOOOO ABSELUTTT

2011-03-05 @ 20:04:21
URL: http://peaceduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0