music is my life

hejhejhejhej.
Kul dag idag, blev fotad lite igen efter skolan och lite stress att man skulle hinna till musiklektionen efter. Och wtf ska vara med i en musikal + konsert, men huhu de ska nog förbli hemligt. Publiken stannar hemma ok? ;)
Oj vad jag hört många kommenterar om mitt föregående "angst-inlägg", jag tänkte bara berätta lite hur det var för ibland blir man faktiskt trött på såna som har allting bra ch allting är så fingemang, men alla har dåliga dagar i livet, det finns ingen som lever perfekt. Så tänkte bara påminna er att till och med den gladaste amandan kan vara ledsen ibland. oj vad glad jag är.
btw. lyssna på denna sång<3 ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0