Weekend DEL 2

Lördag gick fort förbi, massor kul hela dagen, jag kände mig helt uberfrisk, inte det minsa ont i halsen! Vi hade en liten träning i översvämningen på aktia arena, men jag tog en varm dusch hos ronja såfort den var slut. Mamma blev på kaffe och hon & ronjas mamma började planera världens planer om hur ungdomar har ingen bra plats att vara på. Kloka mammor vi har. ;)
Jaja sen for vi till mig åt tortilla, gjorde oss klara som tog väldigt länge.. man orkade ju inte göra sig fin men ändå hittade man inga passliga kläder. Vanlig tonårskris?
Vi skulle till adi, men det blev aldrig av för vi nästan hemsatte oss hos vår nya kompis. De hade mat hela huset fullt, wooow. Och glöm inte godisskåpet! Och 3D tv:n...... oj. Man ville ju inte därifrån.
Haha, men vi prata och prata med alla roliga människor hela kvällen, tiden gick väldigt fort och plötsligt var jag ronja och venla hemma.
Jag hittade världens gulligaste pojke... min nya pojkvän. Kattungen! <3 awwie. Såå söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0