alright torsdag !

Vill ni höra om min dag? nej men va trevligt.
Vaknade. Slänga ut sakerna från mormor och plocka lite skräp hem till sig själv. Flytta mormor till ett åldringshem, yay äntligen får hon hjälp. Det tog ca. 5 h, sen hade jag bråttom hem. Hemvägen var vääääldigt lång. Jag han skrika, sjunga, höra på musik, prata flera samtal i telefonen, humörsvängningar osv. Men väl framme slängde i mig mat och iväg på match! Gissa vad, vi vann ;-) och jag var på g hela matchen. Världens energi liksom! Woho.
Nu e man lite eller myycket slut i benen och här sitter jag med munnen full med nötter.
Imorgon blir det sova länge, sen får vi si lite planerna. Skulle sitta skönt med att åka till sommarstugan? ;)


thats my number. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0