favoritbloggare?

jag har jättemånga favoritbloggare.
Följer mina kompisars bloggar dagligen. Fast jag vet det mesta om dem, är det ändå kul och det känns som om man får veta mera hur de tänker egentligen. tex. Linn
Sen läser jag inte typ alla toppbloggare som kissie, dessie, kenza, foki osv.
Ingen aning varför. De intresserar mig väl inte.
Modebloggar är jag inte heller så intresserad av. De bara "oh gud vad snygga kläder jag har nu ska jag visa upp dem för hela världen". Har lovat mig själv att aldrig låta denna blogg bli till en modeblogg, fast jag lägger hur många som hälst "dagens outfit" bilder.
Men mina favoriter är mera okända som tex.
Olsen anonymous
Amanda Berg
Bläck för den sockersöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0