haha eller huhu?

Ja, nu let's talk about Saturday! Nej jag pratar, du lyssnar. ok?
jfasklsak.

Åkte till sommarstugan för några timmar bara, tänkte att jag behövde komma lite bort. Det var ju inte världens bästa väder, men kul sällskap iallafall.. trodde jag. haha, skoja bara. Visst hade vi kul.
Det var alltså jag, maddu, janne och matilda som vanligt. Gossarna arbetade medan vi gjorde lite middag (brax som janne fångat) oh vad intressant. Det var iallafall ett snyggt jobb de gjort, renoverar bastun!
Jaja men till det mindre roliga, när jag åkte med bustern till stugan då, skulle jag ofc få en minnesvärd resa. Janne satte gasen i botten(eller vad det heter på en båt) det var full motvind och vågorna större än tsunamivågor ju. (nästan)
Matilda; Håll i dig sen.
Jag; jaja.......... jag har nog åkt båt förr.
Janne; men inte med mig som kör ;-)

jag bara skrattade och fattade inget.
ojnej jag såg vågorna. Macko skrek, jag skrek ännu hårdare. Jag flög ner och upp och ner och upp. Jag tog i stången för att inte flyga i vattnet. Ajfan min röv! Det var ju inte världens mjukaste att landa på dedär bänkarna.
Hemvägen var minst lika pain, jag har blåmärken på hela jävla rumpan. hahaha, men gud så jag skrattade. Jag tänkte seriöst kissa på mig, till slut låg jag ner på golvet och höll i bänken för att inte slå rumpan. Men det blev bara värre.
Det gjorde så ont att jag inte kände smärtan, jag bara skrattade.
Nu efter ser jag ju resultatet, men haha vad kul det var. Bättre än gröna lund! Ska tipsa dem om detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0