Att göra ’ingenting’ betyder inte att du låter bli att göra någonting utan bara att du med tålamod och lugn inväntar det rätta läget.

börjar gå in på den dåliga oaktiva perioden, ojnej!
Får börja skriva lite oftare, om ni nu ändå vill läsa mina jätte intressanta grejer om min vardag osv. haha!

Nåja, igår tog jag det riktigt lungt, blev ingen sen festkväll heller, synd. Det var lite många skäl men kvällen var nog riktigt bra ändå.

Nu har jag vaknat och är uuubertrött, skulle inte kunna somna om igen men behöver en uppfriskande dryck (tänkte på färskpressad hemmagjord juice? ;) mums.)

Sen har vi alla ledigt idag, får se vad man hittar på. Eller så blir det en annan dag, där man gör ingenting.
Nalle puh gillade att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0