gosh its already friday!

Nu börjar det efterlängtade veckoslutet!

Fredagen består ofc av fest och vi ska fixas före med lite kompisar. Eller så blir det bara jag Heidi och Ronja. hehe.
Lördag och dagen före min födelsedag, men vi firar den idag. För klockan 12 slår den och jag fyller 16! 16? jag trodde det var mera. Nåja, lite efterfest från igår och koompisar på besök!

Sen har vi ju själva födelsedagen på Söndag, 20 november.. oj. Får se hur man mår då och vad vi hittar på med familjen! Kanske farmor kommer över med en chokladkaka? Synd bara att pappa är på jobb, men elias ungen får ta männens(oskar,pappa) plats den dagen!
Nu har jag nyss orkat stiga upp från min härliga stuga och väntar på gott morgonnmål. Igårdagen gick rätt bra !
Snart när jag orkar måste jag väl ta i mig och börja städa, ganska mycket kläder på golvet... om känner mig rätt.


jag har som roligast.. förra året dock :( </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEEEEST ! ;)

2011-11-18 @ 10:20:22
Postat av: Anonym

2011-11-19 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0