hoppas ni har det bra!

hejhej, fin dag det var idag. Lite varmare än förr.. hehe några grader.. öh.
Mums, har nyss ätit falafelbullar med hummus och creme d fraiche! Extraextra gott :)
Idag har jag annors jobbat, varit i Pikisaari, fått mormor på besök och hennes syster som bjöd på rulltårta. Fick även nån fucking energiattack av 4 stora koppar kaffe jag svepte i mig före, haha normalt? :D
öh. Funderar på att gå på träning eller inte. Jag har ingen bra känsla över det kalla ruskiga vädret, svårt att komma igång efter den långa pausen kanske? slött?
btw. idag kommer finalen av finlands topmodel och desperate houswifes efter "dolda liv". Ännu mer en orsak att stanna hemma. ._.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0